Gör gott!





onsdag 11 juli 2012

Skifta läge.

Mindre än en månad kvar på gamla jobbet. Känns trist på sitt sätt, och kommer att sakna att arbeta personligt med samtal/möten. Men samtidigt är det också det som sakta tar kål på mig, att jag blir sittande med så mycket problem jag inte kan lösa. Arbetskamraterna är också ljuvliga och har en jargong som jag gillar skarpt, men det är ju inte värre än att jag kan kvista över då och då på lite fika med dem. Det nya jobbet blir ganska mycket vad jag gör det till. Bara det låter ju vansinnigt lyxigt! Hoppas det blir lika kul som det låter. Lite nervös är jag och så ska det väl också vara, men försöker att ta det som det kommer. Rensar nu ut papper, mailkorgar och diverse dokument och det känns riktigt bra i själen. /Cinn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar